Oraşul Urlaţi Contact
Oraşul Urlaţi

Sedinta ordinara a Consiliului Local Urlati

Anunt concurs ocupare post muncitor necalificat salubritate

Anunt concurs de recrutare 18 decembrie 2017

Formular de inscriere+declarații-nou

Model adeverință


Anunt inchiriere spatiu pentru derulare de activitati cu caracter medical

Notificare Poncelet Gabriela

Dezbaterea publica avand ca obiect proiectul de hotarare - stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018

Demararea procedurii de dezbatere publica asupra proiectului de hotarare privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018

Raportul final pentru concursul de promovare in treapta profesionala I de muncitor - in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala al orasului Urlati

Rezultatul probei practice pentru concursul de promovare in treapta profesionala I de muncitor - in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala al orasului Urlati

Selectia dosarelor pentru concursul de promovare muncitor

Anunt dezbatere publica strategie

Programul National de Cadastru si Carte Funciara 2015 - 2023

Rezultat final al concursului de muncitor necalificat

Rezultatul probei practice pentru concursul de muncitor necalificat

Concurs de promovare din treapta profesionala II, in treapta profesionala I, in data de 16 Octombrie 2017, ora 10:00, pentru 1 post de muncitor calificat din cadrul Serviciului de Gospodarie Comunala al orasului Urlati

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR de inscriere la concursul de muncitor necalificat salubritate in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala al orasului Urlati

Raport final al concursului de promovare in grad profesional superior de politist local din cadrul Serviciului de Politie Locala al orasului Urlati

Concurs pentru ocuparea 1 post de muncitor necalificat salubritate in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala Urlati

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR de inscriere Ia concursul de promovare in grad profesional superior de politist local din cadrul Serviciului de Politie Locala al orasului Urlati

Raport final al concursului de consilier juridic

Rezultatul probei scrise privind concursul de consilier juridic 

Rezultatul privind selectia dosarelor de consilier juridic

Politia Locala - anunt privind promovarea in grad profesional

Anunt si bibliografie pentru concursul de consilier juridic

Rezultat final al concursului pt instalator

Rezultatul probei SCUP

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR de inscriere la concursul de muncitor calificat (instalator) in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala al orasului Urlati
ANUNT CONSULTARE RECTIFICARE PUNCTUALA REGULAMENT LOCAL DE URBANISM AFERENT P.U.G- oras Urlati
Raport final al concursului pt inspector achizitii
ANUNT PRIVIND OCUPAREA UNUI POST VACANT PRIN TRANSFER LA CERERE
REZULTATUL PROBEI SCRISE Privind concursul de inspector din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Urlati, Directia Economica si Administrativ
Anunt privind selectia dosarelor pentru postul vacant de consilier juridic
Rezultat selectia dosarelor pentru postul de inspector Achizitii Publice
Anuntul privind postul de muncitor calificat instalator din cadrul Primariei Urlati
Rezultatul concursului pentru postul de muncitor zone verzi
REZULTATUL SELECŢIEI DOSARELOR de înscriere la concursul de muncitori zone verzi în cadrul Serviciului de Gospodărire Comunală al oraşului Urlaţi
Rezultatul final al concursului de inspector cadastru din cadrul primariei orasului Urlati
Rezultatul probei scrise pentru functia de inspector cadastru
Concurs inspector achizitii publice
Concurs inspector consilier juridic
Selectia dosarelor pentru concursurile de Inspector Cadastru si Inspector Urbanism din cadrul Primariei Urlati
Rezultat final concurs post salubritate
Rezultat proba practica concurs post salubritate
Rezultatul final al concursului de la Cresa
Anunt de concurs pentru posturile vacante de muncitori zone verzi
Rezultatul probei scrise pentru concursul de ingrijitor de la Cresa
REZULTATUL SELECŢIEI DOSARELOR de inscriere la concursul de muncitor necalificat in cadrul Serviciului de Gospodărire Comunală al oraşului Urlaţi
REZULTATUL SELECŢIEI DOSARELOR de înscriere la concursul pentru ocuparea postului temporar vacant de îngrijitoare din cadrul Creşei oraşului Urlaţi
Anunt 2 posturi vacante (inspector cadastru si inspector urbanism)
Anunt concurs post temporar vacant ingrijitor Cresa
Anunt pentru concursul de muncitor necalificat din cadrul Biroului Salubritate
Adresa Institutiei Prefectului referitor Masuri privind diseminare principii cu deriva din jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului
Rezultatul final al concursului pentru postul de inspector Cadastru
Rezultatul probei scrise la concursul pentru ocuparea postului de Inspector Cadastru
Rezultat selectie dosare concurs inspector Cadastru
Anunt reprogramare concurs din data de 24.04.2017
Anuntul final al concursului pentru posturile de inspector din cadrul Serviciului Politie Locala Urlati
Rezultatul probei scrise pentru concursul de inspector in cadrul Politiei Locale
Rezultatul final al concursului pentru postul de inspector debutant ITL
Informare privind preintimpinarea panicii si cunoasterea semnificatiei de alarmare atasata
Dispozitia privind anularea concursului pentru ocuparea postului vacant de muncitor zone verzi
Rezultatul probei sportiva pentru posturile vacante din cadrul Politiei Locale
Rezultat proba scrisa concurs inspector debutant ITL
Rezultatul selectiei dosarelor pentru biroul Impozite si Taxe Locale
Rezultatul selectiei dosarelor pentru Serviciul Politie Locala
Rezultatul final obţinut la concursul de muncitor necalificat - În cadrul Serviciului de Gospodărire Comunală al oraşului Urlaţi
Bibliografia postului vacant de inspector Cadastru
Anunt post de inspector in cadrul Serviciului Urbanism, Tehnic, Investitii si Cadastru din cadrul Primariei Urlati
Anunt privind masurile de mediu si clima aplicate in anul 2017 pe terenurile agricole
Anunt concurs privind postul vacant de muncitor zone verzi din cadrul Primariei Urlati.
Anunt privind selectia dosarelor privind concursul organizat pentru functiile de muncitor necalificat din cadrul Primariei Urlati
Concurs politist local
Rezultatul final al concursului de casier
Anunt si bibliografie concurs inspector ITL Primaria Urlati
Rezultatul final al concursului pentru postul de electrician
Rezultat proba scrisa postul de casier
Concurs pentru ocuparea celor a doua posturi vacante de muncitor necalificat
Rezultat selectie dosare concurs pentru postul de casier din cadrul aparatului de Specialitate al Primarului
Selectie dosar concurs muncitor electrician
INFORMARE in atentia solicitantilor de avize de gospodarire a apelor
Raportul final al concursului privind functia de Administrator Public
Rezultatul probei scrise pentru functia de administrator public
Concurs pt. ocuparea postului vacant - casier, în cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului orasului Urlati
Concurs pt. ocuparea postului vacant - muncitor calificat (electrician), în cadrul Serviciului de Gospodarie Comunala Urlati
Selectia dosarelor privind concursul pentru functia de Administrator Public
Anunt concurs post vacant de administrator public Primaria Urlati
Rezultat final Concurs de proiecte de management - Casa de Cultura Urlati
Anunt concurs politie locala
Raport final concurs tractorist
Anunt interviu tractorist
Proces-Verbal selectie dosare - concurs Politist local
Rezultat selectie dosare concurs de proiecte de management - Casa de Cultura Urlati
Anunt proba scrisa concurs muncitor (tractorist) din 07.12.2016
Anunt ocupare post prin transfer
Rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la Concursul organizat in data de 7 decembrie 2016 - Serviciul Gospodarie Comunala Urlati
Contract nr. 20877 din 21.11.2016 servicii deszapezire.pdf
Contract nr. 20878 din 21.11.2016 servicii deszapezire.pdf
Contract nr. 20879 din 21.11.2016 servicii deszapezire.pdf
Anunt pentru concursul organizat in data de 19.12.2016 pentru posturile de politisti locali
Bibliografie pentru concursul organizat in data de 19.12.2016 pentru posturile de politisti locali
Declaratie pe propria raspundere pentru concursul organizat in data de 19.12.2016 pentru posturile de politisti locali
Formular de inscriere pentru concursul organizat in data de 19.12.2016 pentru posturile de politisti locali


Concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturii vacante în cadrul Serviciului de Gospodarie Comunala Urlaji: muncitor(tractorist)-1 post
 
Dispozitia pentru aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a condtiilor de participare la concurs, a bibliografiei si a caietului de obiective, în vederea ocuparii postului de Director la Casa de Cultura Urlati
 
Concurs de management pentru ocuparea postului de Director la Casa de Cultura Urlati
 
Raport final concurs Resurse Umane, Asistenta Sociala si Autoritate Tutelara
 
Rezultatul probei scrise pentru examenul organizat pentru functia de inspector debutant - Biroul Asistenta Sociala si Autoritatate Tutelara
 
Dispozitie reluare procedura concurs Casier
 
Dispozitie reluare _procedura concurs Magaziner
 
Rezultate privind selectia dosarelor de inscriere la concursurile pentru functiile de inspector debutant si inspector superior in cadrul Biroului Asistenta Sociala
 
Rezultate privind selectia dosarelor de inscriere la concursurile pentru functiile de inspector debutant si inspector superior in cadrul Biroului Resurse Umane
 
Anunt oprire furnizare de apa potabila in data de 21.10.2016
 
Adresa Directiei pentru Agricultura Prahova, referitoare la subventiile care se acorda pentru achizitionarea de juninci
 
Rezultatul probei interviu - Concurs promovare - 14.10.2016
 
Rezultatul probei scrise - Concurs promovare - 14.10.2016
 
Concursul de ocuparea unor functii publice de executie vacante(politist local) organizat în data de 17.10.2016, se va relua la o data ce va fi anuntata în publicatiile prevazute de legi sl atia în vigoare, precum si pe pagina de intemet a institutiei
 
Proces verbal 12.10.2016 - Primaria orasului Urlati a solicitat Agentiei Nationale a Functionarilor Publici avizul privind aprobarea organizarii concursului (din data de 17.10.20 16) si desemnarea reprezentantilor ANFP în comisia de concurs si în comisia de solutionare a contestatiilor.
 
Rezultat final concurs muncitor necalificat - Serviciul Gospodarire Comunala
 
Rezultate concurs 11.10.2016 - ITL si Achizitii Publice
 
Proces verbal nr 17899 din 11.10.2016 selectii dosare concursuri promovare grad
 
Proces verbal nr 17898 din 11.10.2016 selectii dosare concursuri promovare grad
 
Anunt 07.10.2016 proba interviu concurs SGC
 
Anunt 06.10.2016 proba practica concurs SGC
 
Proces verbal de selectie a dosarelor la concursul pt ITL
 
Proces verbal de selectie a dosarelor la concursul pt Contabilitate
 
Anunt privind noua data a concursului pentru postul de casier
 
Bibliografie concurs magaziner
 
Dispozitia nr 569 privind amanarea desfasurarii concursului pentru ocuparea postului vacant de casier - UATO Urlati
 
Anunt pentru concursul din data de 26.10.2016 - post vacant magaziner
 
Anunt rezultat selectie dosare concurs muncitor SGC
 
anunt concurs Asistenta Sociala
Bibliografie concurs Asistenta sociala
 
Anunt concurs Urbanism si Cadastru
Bibliografie concurs Urbanism si Cadastru
 
Anunt concurs casier
Bibliografie concurs casier
 
Anunt examen promovare
Bibliografie examen promovare
 
Rezultat final concurs post muncitor.pdf
 
Anunt rezultat proba practica concurs muncitor
 
Anunt rezultat selectie dosare concurs muncitor
 
Anunt concurs muncitori
 
Concurs Politia Locala
Bibliografie concurs 17.10.2016 Politia Locala
 
Concurs ITL si Achizitii
Bibliografie concurs 11.10.2016 Achizitii si ITL
 
Concurs pt. ocuparea postului vacant - muncitor (electrician) treapta I In cadrul Serviciului de Gospodarie Comunala Urlati
 
Rezultatul Concursului organizat astazi, 10.08.2016, in vederea ocuparii postului de Inspector Grad Profesional Superior din cadrul Biroului Contabilitate, Achizitii Publice - Afaceri Europene
 
Programul Casa Verde Clasic 2016
 
Concurs de recrutare inspector superior organizat in 10.08.2016
 
Anunt concurs electrician
 
Rezultat proba scrisa concurs ocupare post Inspector debutant la Biroul de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei Urlati
 
Anunt concurs manager - Spitalul Orasenesc Urlati
 
Anunt concurs ocupare post muncitor zone verzi
 
Anunt concurs Inspector clasa I Birou Impozite Taxe Locale
 
Anunt consultare PUZ
 
Rezultat selectie dosar arhitect
 
Declaratie de casatorie
 
Anunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate
 
Rezultat proba scrisa pt postul de inspector debutant la biroul de Impozite si Taxe locale din cadrul Primariei Urlati
 
Rezultat proba scrisa pt postul de inspector debutant la biroul de Resurse Umane, Asistenta Sociala si Autoritate Tutelara
 
Raport final concurs inspector debutant
 
Reabilitarea si modernizarea strazilor Nuferilor, Crinului, Viitor, Nucilor, Florilor, Berzei
 
Rezultat concurs post arhivar
 
Rezultat proba scrisa concurs post arhivar
 
ANUNT PUBLIC privind depunerea solocitarii de emitere a acordului de mediu ORAS URLATI - Etapa 2
 
ANUNT PUBLIC privind depunerea solocitarii de emitere a acordului de mediu ORAS URLATI
 
Rezultat selectie dosare concurs Inspector de Specialitate cu Atributii de Arhivar
 
Anunt recrutare 15.03.2016
 
Anunt concurs de recrutare pentru cele 2 posturi vacante de inspector clasa I grad debutant Serviciul Urbanism Tehnic Investitii si Cadastru 17.03.2016
 
Anunt privind concursul de recrutare pentru functia publica de executie temporar vacanta de inspector superior in cadrul Directiei Economice si Administrativ 15.03.2016
 
Anunt Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - PNDR mediu
 
ERATA la anuntul privind organizare concursului din data de 30.03.2016
 
Anunt concurs pt ocuparea postului vacant de inspector de specialitate cu atributii de arhivar in cadrul Primariei orasului Urlati
 
Anunt referitor recomandari masuri importirva incendiilor in perioada sezonului rece
 
Anunt referitor la distribuirea ajutoarelor alimentare
 
Decizia nr 61 din 22.12.2015 - privind suspendarea organizarii concursurilor de ocupare a posturilor vancate si temporar vancante din cadrul Spitalului Orasenesc Urlati
 
Centralizator privind rezultatul probei scrise la examenul din data de 15.12.2015 pt ocuparea postului de inspector de specialitate cu atributii de arhivar
 
Rezultat selectie dosare concurs inspector de specialitate cu atributii de arhivar
 
Anunt concurs angajare SPITALUL ORASENESC URLATI - nr. 2595 din 03.12.2015
 
Anunt concurs angajare SPITALUL ORASENESC URLATI - nr. 2594 din 03.12.2015
 
Anunt nr 21581 din 18.11.2015 concurs pt ocupare posturi in cadrul Serviciului de Gospodarie Comunala Urlati
 
Anunt privind ocuparea postului vacant de inspector de specialitate
 
Anunt privind ocuparea posturilor vacante prin transfer la cerere din 02.11.2015
 
Proces verbal - Concurs pt ocuparea postului de manager persoana fizica la Spitalul Orasenesc Urlati din 29.09.2015
 
Anunt ocupare post Inspector cls. I, grad superior
 
Anunt concurs pentru ocuparea functiei de manager – persoana fizica din cadrul Spitalului Orasenesc Urlati
 

Evidenta populatiei

 

CONTRAVALOAREA ACTELOR DE IDENTITATE

1. CARTEA DE IDENTITATE - 7 LEI

2. CARTEA DE IDENTITATE PROVIZORIE - 1 LEU

TAXA DE TIMBRU

1. TAXA DE TIMBRU PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE CA URMARE A PIERDERII, FURTULUI, DISTRUGERII ŞI DETERIORĂRII CELUI DEŢINUT = 4 LEI

2. TAXA DE TIMBRU PENTRU TOATE CELELALTE CAZURII, = 4 LEI 

 

LEGĂTURI RAPIDE

 

 ELIBERAREA CĂRTII DE IDENTITATE LA DOBANDIREA CETATENIEI ROMÂNE 

 

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ori de, misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României în străinătate, original şi 2 copii; în cazul minorilor care au împlinit vârsta de 14 ani şi nu sunt înscrişi în certificatul constatator care atestă dobândirea cetăţeniei de către unul dintre părinţi, aceştia sunt îndrumaţi pentru clarificarea cetăţeniei către Ministerul Justiţiei;

- certificatele de stare civilă ale solicitantului, naştere şi căsătorie, dacă este cazul, precum şi cele ale copiilor săi cu vârsta mai mică de 14 ani, care dobândesc cetăţenia română împreună cu părinţii, original şi copie (certificatele trebuie să fie eliberate de autorităţile române);

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie;

- un document cu fotografie, cu care solicitantul poate face dovada identităţii, respectiv: paşaport, permis de conducere sau
act de identitate străin, original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru;

La eliberarea actului de identitate, persoana în cauză va preda permisul de şedere eliberat de Autoritatea pentru străini pentru a fi remis structurii emitente împreună cu una dintre copiile certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ori de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României în străinătate. 

 

DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU SE POATE FACE CU UNUL DIN URMĂTOARELE DOCUMENTE:

a) acte încheiate în condiţiile de validitate prevăzute de legislaţia română în vigoare;

b) declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire în spaţiu, însoţită de unul dintre documentele
prevăzute la lit. a);

c) declaraţia pe proprie răspundere a solicitantului, însoţită de nota de verificare a poliţistului de ordine publică, prin care se certifică existenţa unui imobil şi faptul că solicitantul locuieşte efectiv la adresa declarată, pentru persoana fizică ce nu poate prezenta documentele prevăzute la literele a) şi b).
Pentru minorii şi persoanele fizice puse sub interdicţie, declaraţia se dă şi se semnează de către părinţi sau de către reprezentanţii lor legali;

d) documentul eliberat de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol.

Declaraţia de primire în spaţiu poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de siguranţă publică, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României."

 

 ELIBERAREA CĂRTII DE IDENTITATE PROVIZORII

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- 3 fotografii mărimea 3x4 cm cu bandă albă de 7 mm. la bază;

- documentele pe care solicitantul le poate prezenta, din categoria celor cu care, potrivit legii, se poate face dovada numelui de familie şi a prenumelui, a datei de naştere, a stării civile, a cetăţeniei române, a adresei de domiciliu / adresei de    reşedinţă, original şi copie;                                                            

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizoriu

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

Cartea de identitate provizorie se eliberează atunci când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru
eliberarea cărţii de identitate şi în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.

 

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate, semnată atât de minor, cât şi de părinte/reprezentant legal;

- certificatul de naştere, original şi copie;

- actul de identitate al unuia dintre părinţi sau al reprezentantului legal;

- documentul cu care părintele/reprezentantul legal face dovada adresei de domiciliu, original şi copie;

- certificatul de căsătorie al părinţilor sau, după caz, hotărârea judecătorească, definitivă şi irevocabilă, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi, original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

La împlinirea vârstei de 14 ani, minorul se prezintă la ghişeul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, însoţit de unul dintre părinţi sau, după caz, de reprezentantul său legal, de persoana desemnată din cadrul centrului specializat aflat sub autoritatea serviciului public de asistenţă socială sau de persoana căreia i-a fost încredinţat
în plasament.

 

ELIBERAREA PRIMULUI ACT DE IDENTITATE DUPĂ ÎMPLINIREA V ÂRSTEI DE 18 ANI

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- certificatul de naştere, original şi copie;

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie;

- declaraţia unuia dintre părinţi ori a unei terţe persoane, din care să rezulte faptul că identitatea declarată în cererea de
eliberare a actului de identitate, coroborată cu imaginea preluată ori cu fotografia ataşată cererii, aparţine solicitantului;

- fişa cu impresiunile decadactilare ale solicitantului realizată de unitatea de poliţie de la locul de domiciliu sau reşedinţă al solicitantului;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

  

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA EXPIRAREA TERMENULUI DE VALABILITATE, MODIFICAREA DATELOR DE STARE CIVILĂ, ANULAREA DOCUMENTULUI, SCHIMBAREA SEXULUI SAU A FIZIONOMIEI

DOCUMENTE NECESARE:

. - cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- actul de identitate şi cartea de alegător, dacă este cazul;

. - certificatul de naştere şi certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;

- hotărârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;

- certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;

- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

În cazul modificării numelui şi/sau prenume lui titularului, prenume lui părinţilor, a datei ori a locului de naştere, precum şi în situaţia schimbării sexului, se prezintă şi hotărârea judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, actul administrativ în baza căruia s-au modificat datele de stare civilă.


IN ATENTIA CETATENILOR CARE SE ADRESEAZA SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTĂ A PERSOANELOR

Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se depun personal, iar cărtile de identitate se eliberează titularilor. In situatia în care solicitantul nu se află în ţară, mandatarul va prezenta o procură specială pe care se află aplicată fotografia titularului, autentificată de misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din statul în care se află solicitantul. In cuprinsul procurii este necesar să se regăsească referirea expresă la obiectul mandatului.

Cetăţenii români aflaţi în străinătate pot depune cererea pentru eliberarea primului act de identitate împreună cu documentele prevăzute de lege la misiunile diplomatice sau la oficiile consulare ale României din statul respectiv.

Documentele cu care se face dovada numelui, prenumelui, cetăţeniei şi a domiciliului, necesare eliberării actului de
identitate, se prezintă în original şi copie.

Informaţii suplimentare privind activitatea persoanelor pot fi obţinute şi de pe site-ul Naţional pentru Evidenţa Persoanelor:
www.evidentapersoanelor.ro


de evidentă a Inspectoratului

 

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA PIERDEREA, FURTUL, DISTRUGEREA SAU DETERIORAREA ACTULUI DE IDENTITATE DETINUT ANTERIOR


DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- actul de identitate şi cartea de alegător, în cazul deteriorării;

- certificatul de naştere, original şi copie

- certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;

- hotărârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;

- certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;

- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copre;

- dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost reclamat furtul, dacă este cazul;

- un document emis de instituţii sau autorităţi publice - paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar ori diplomă de absolvire a unei instituţii de învăţământ, cu fotografie de dată recentă, original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxeiextrajudiciare de timbru.


INSCRIEREA IN ACTUL DE IDENTITATEA MENŢIUNII PRIVIND STABILIREA REŞEDINŢEI DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei;

- actul de identitate al solicitantului;

- documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă,original şi copie;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru;

- actul de identitate al găzduitorului.

În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate, ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul.

 

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA SCHIMBAREA DOMICILIULUI DIN STRĂINĂTATE ÎN ROMÂNIA

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România;

- certificatul de naştere, original şi copie;

- certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original şi copie;

- hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;

- certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;

- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie;

- paşaportul românesc, valabil sau expirat, ori certificatul constatator privind dobândirea cetăţeniei române, emis de Ministerul Justiţiei sau de misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale României din străinătate, original şi copie;

- actul de identitate şi/sau paşaportul, eliberate de autorităţile străine;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru;

- chitanţa C.E.C. privind achitarea taxei pentru restabilire.

 

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA SCHIMBAREA DOMICILIULUI, SCHIMBAREA DENUMIRII STRĂZII SAU A RENUMEROTĂRII IMOBILELOR

DOCUMENTE NECESARE:

! - cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- actul de identitate şi cartea de alegător, dacă este cazul;

- certificatul de naştere, original şi copie;

- certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;

-. hot~rârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;

- certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;

- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu,

- original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declaraţia scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezenţa lucrătorului de evidenţă a persoanelor.

În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta, la serviciul de evidenţă a persoanelor, declaraţia poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa poliţistului de la postul de poliţie, pentru mediu rural.

 

ELIBERAREA CĂRTII DE IDENTITATE PROVIZORII CETĂTENILOR ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN STRĂINĂTATE, CARE LOCUIESC TEMPORAR ÎN ROMÂNIA

DOCUMENTE NECESARE:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate şi reşedinţa în România;

- paşaportul, aflat în termen de valabilitate, care atestă statutul de cetăţean român domiciliat în străinătate, original
şi copii ale filei informatizate şi ale filelor destinate aplicării vizelor şi ştampilelor autorităţilor de frontieră, precum şi copii ale aceloraşi file ale paşaportului străin, pentru situaţia în care solicitantul a intrat în ţară cu un document de călătorie emis de o autoritate străină;

- certificatul de naştere şi/sau de căsătorie, eliberate deoficiile de stare civilă române, dacă este cazul;

- hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, după caz;

- dovada adresei de reşedinţă din România;

- două fotografii mărimea % cm, având la bază o bandă albă de 7 mm;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizoru;

- documentul cu care se face dovada achitării, în condiţiile legii, a taxei extrajudiciare de timbru.

Copyright 2011 - Oraşul Urlaţi / Primaria oraşului Urlaţi